Fotograf Constanta

Numele meu este Stefan si sunt un fotograf din Brașov, locuind la malul mãrii. Am absolvit cursul de fotografie organizat de Școala Popularã de Arte și Meserii, Brașov, în 2005. Beneficiaza de un fotograf Constanta la cel mai corect pret. Însã sunt de pãrere cã nicio școalã nu te poate învãța ce te învațã experiența. Astfel cã de 6 ani m-am specializat pe fotografia de portret. Te invit sã intri pe pagina mea web cu lucrãri și sã te lași convins cã eu alaturi de echipa mea suntem cea mai buna alagere. Fotografiem cele mai diverse modele în cele mai diverse ipostaze. Ne plac și provocãrile și experimentele și avem o viziune modernã asupra fotografiei. Vrem sã creãm o experiențã plãcutã și greu de uitat, fie cã este vorba de o sesiune foto în aer liber, o sesiune foto de logodnã, sau fotografierea unei nunți. Ne ocupãm și de prelucrarea celor mai bune fotografii, totul pentru ca tu sã fii pus în valoare și mulțumit. Apeleaza si tu acum la noi si o sa fii surprins de raportul calitate-pret oferit de echipa noastra. Cu un singur click poti sa fii foarte aproape de noi, doar accesand Hello-pixel.com, pe aceasta pagina web poti si tu sa vedea cateva lucrari ale echipei noastre.

Parteneri

Powered By Blogger